Tento teleprojekt  predpokladá úspešnú spoluprácu medzi učiteľmi informatiky a fyziky, prípadne slovenského/českého/anglického jazyka.

            Na začiatku by sa vytvorili tímy, ktorých názvy by korešpondovali s rozprávkovou tematikou. Každý tím by na hodinách fyziky vymyslel a zaslal 2 témy týkajúce sa fyziky, ktoré by slúžili ako podnet pre tvorbu rozprávky. Tieto témy by sa spätne prerozdelili náhodným výberom medzi zúčastnené tímy. Počas trvania celého teleprojektu je potrebné robiť fotodokumentáciu, ktorá bude pravidelne aktualizovaná na web stránke teleprojektu.

Termín: do 30. septembra 2005

            Počas školského roka by na hodinách informatiky študenti mohli tvoriť postupne rozprávky. Časovo-tematický plán informatiky obsahuje výučbu grafického editora, MS Word, internetu i PowerPointu. Vzhľadom na precvičovanie učiva informatiky by študenti mohli postupne vytvárať obrázky do ich konkrétnych výsledných prezentácií fyzikálnych rozprávok. S využitím internetu by študenti získali viac informácii o danej fyzikálnej téme. V MS Word by si vytvorili scenár danej rozprávky. A v PowerPointe by vytvorili výslednú prezentáciu. Počas tvorby samotnej rozprávky a s ňou spojených 3 otázok je potrebná úzka spolupráca študentov a učiteľa fyziky. Výsledné prezentácie by sa využitím FTP-klienta či e-mailom zaslali na adresu iveta@gjar-po.ska následne zverejnili na web stránke teleprojektu.

Termín: do 30. apríla 2006

            Po ukončení tvorby rozprávok je možné stretnutie všetkých zúčastnených študentov a učiteľov spojené s výmenou skúseností a vedomostí získaných práve počas tohto teleprojektu. Hlasovaním sa vyberie najlepšie spracovaná fyzikálna rozprávka teleprojektu.

Termín: máj 2006